Wednesday, June 14, 2006

Forewords...

assalammualaikum...

hawau u guys??actually idea nak cretae account kat blogspot berasal dari sorg kenalan..tahla..at first mcm tak rasa plak nak create account utk bende2 blogging ni though kat frenster dah ade tempat utk mem-blog-kan diri ni..anyway..ini jela short intro dari aku..

oh by the way..aku akan byk menggunakan lay-man words dari intellectual words or ape2 words lagila sebab aku tau thp aku ni hny bole nak guna bahasa2 org kbykan ataupon bahasa2 pasar..plus dgn short form yg mungkin akan memeningkan sesape yg baca nanti coz aku ni pmalas nak taip pjg..<--blom pape dah bagi bad impression kat org..hm..lantokle..

so perihal dlm blog aku ni akan meliputi various aspects yg mana aku rasa menarik utk dikongsi dgn org lain walaupon mungkin sstgh yg tak suka baca..aku kisah ape..tempat aku..<--again bad impression..adui~~

em..kla..any news wil be updated later..

thanx
wassalam

Regards,
HAZWAN @ BIKWAN

2 Comments:

Blogger katharotes said...

hoho... papa dah ada blogspot. bangga aku jadiknya. barulah professional skit, link pun pendek. i expect good things from you.

June 14, 2006 4:59 AM  
Blogger juan said...

hahaha..good things or not..we'll see later kay..thanx for visiting!

June 14, 2006 12:55 PM  

Post a Comment

<< Home