Friday, June 23, 2006

1st Gathering Zilafc.

assalammualaikum/salam sejahtera
aku baru je balik ke rumah dalam kol 2 a.m tadi. mlm tadi sebnrnye ade satu pre-gathering zila af4 punye fans..jgn plak ade yg terkejut baca aku join fc ni..aku dulu pon ade gak join utk ekinfc..n sekrg ala2 nak beralih arah sikit ah..bukanla aku menderhakai geng2 ekinfc dulu..diorg sume tetap geng aku sampai bile2..mesti korg plikkan walaupon tak tkejut aku join fc2 ni..hm..sebnrnye motif aku buat gni..(bukan alasan kay!) mainly sebab aku minat plaja af ni..secondly..cm besela..bila kite berada dalm kelompok yg baru..kita bole kenal lagi ramai org..a lot of benefits seh bile kite dah start kenal org2 luar..ade yg brjawatan besar, yg bese n mcm2 lgla..at least kite bole share story masing2 on everything even sumtimes politics! takla limited to student tu je..dan yg penting..kite bole dah start kumpul-ing (huhu..suke2 aku je meng-englishkan- malay word) info ttg pasaran n keje n frankly itula yg aku buat..aupenah jumpe yg keje dgn private sector punye people, govt sector n even yg bussiness sendiri..of course not everything yg kita bole jadikan panduan sebab kdg2 ade gak yg merapu..tapi kalo dapat 'gu' yg bole membantu..it really works..n even u can self-learning on how to communicate and get along wiv people who seem much older than us usually and how we gonna put ourselves on the situation where everyone seems new for us..atau senang cite new environment...em..i;m wondering yg korg paham ke tak aku cite ape sebenrnye..kalo phm bagusla..kalo tak phm lantokla..anyway..aku bukan ape..aku kinda encourage gak kalo ade sape2 yg berminat dgn hal2 luaran gni..especially dunia hibura yg mcm nin..supaya involve ourselves if there is an opportunity..though it might somebody will like to busybody to ask the reason of joining such community..tapi dulikkan jek...mungkin ade la hikmah yg bole diperoleh kalo join aktiviti2 camni..dun worry about wut people will say as long u feel happy to do so..ok guys??
neway, thanx for reading!
wassalam.
p/s: balik rumah aku kene sound dgn parents aku..ayark~~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home