Tuesday, January 16, 2007

come back ke??

assalammualaikum...
adeh..byk nye spender kat cni..eh bukan spider..dgn sawang menyawangla ape kejadah ni..mana g tuan umah ni??ya rabbi..
ye tuan2..once dah ade blog..gunenye utk update..bukan utk ditinggalkan..jgnla jadik cam aku n yg pmals2 yg lain mls update blog tapi gatal nak bukak account..
ape aku nak cite eh??bukannye ade org nak msk pon kat blog aku nih..las2 aku membebel sensorg..lantakla..aku byk cite tapi aku mls nak menaip..yela..dah mergkak2 menaip ape hey ye tak?
pepun..first n foremost aku nak ucap takziah kat wanie ats pemergian allahyarhamah bonda beliau ke pangkuan Illahi 2 minggu leps n semoga beliau terus tabah menghadapai hari2 mendtg..kite mungkin tak dapt nak rasai sama mcm yg die rasa..tapi semoga doa kita akan sentiasa dgn beliau agar terus tabah menghadapi segala cabaran n dugaan..insyaallah..
next..ape lagi..ha sekrg aku pon dah 3rd year..tinggal lagi staun stgh nak abes bljo..tapi makin nak abes main lama plak rasa..ni yg tak bes..kalo cepat abes cept kawen kan2??kawen jek aku tau..ko nak bagi bini makan ape?pasir??tapikan...skang dah ade pi ti pi ti pu??pakai ah dulu..pastu nnt suami tolg bayo..ye tak??dah start aku merepek..
ala..aku ak taip lagi tap aku mls..cane tu???takpe ah..kiv dulu..
kla kawan2..aku mengadios prontoskan diri aku dulu..
wassalam!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home